Evhamlikurabiyeanne Adete gore bugun 10+0 oldum ultrasona göre 9+4 sabahtan beri su icsem cikiyor tost salatalik yemistim onlari da cıkardım cok kusmazdim kuru bulantim olurdu hatta 8.haftaya göre 9.hafta bulanti acisindan bi tık daha rahattı ama 10.haftayla birlikte kusmaya basladım ne olacak bu durum bilmiyorum bir de ne alakaysa evim sobali soguk odaya gecince bulantim daha da artiyor soguga ciktigım an kusasim geliyor sicakta o kadar degil doktor kontrolüme daha 2 hafta var benim gibi sonradan kusmaya baslayanlar var mi ne yaptiniz ?
haticealg Evhamlikurabiyeanne olabilir ama psikolojik yada stres de olabilir, ben 14 haftalık hamileyim hala ara ara kusuyorum gün gününü tutmuyor çok normal yani endişelenme
Evhamlikurabiyeanne HMBD benim doktorum sıvı kaybi olmadigi sürece hap vermiyor gerci ben bulantim olmazsa korkuyorum ya
Oyku60 Hafta da bulantım 7. Haftada kusmam başladı benim şuan 9+6 yım doktorum prilam Dr ilaç verdi biraz daha rahatlattı ama hala bulantı kusma var tabi
Evhamlikurabiyeanne Oyku60 3.ayda biter umarim son adetiniz 16 kasım mı ? Benim sat 15 kasim ama 3 gün gerilik var ultrasonda ilk basta 5 ti 3 e indi fark
Hcygllllll Benimde 6, haftada başladı ilk bulantı şeklindeydi sonra kusmaya döndü. Prilam dr kullanıyorum akşamları bir tane içiyorum şimdi daha iyiyim normalde her saniye bulanirdi şimdi çok yemek yersem akşamları oluyor bir tek
Evhamlikurabiyeanne Hcygllllll insallah benim kusma da bugunle sınırlı kalır pek kusmazken birden kusmak bunyemi mahvetti
Oyku60 Evhamlikurabiyeanne evet bendede üç günlük gerilik var dedi doktor normalmi acaba onu bilmiyorum sagsaglim alalım kucağımıza