Mutlumomm Arkadaşlar hamile kaldım kalalı saçlarım bayağı kepeklendi bioxin şampuan kullanıyorum o bile fayda etmedi sizde de oldumu böyle bir şey nasıl başa çıkabilirim kötü bir görüntü veriyor
Derin-derya09 Mutlumomm ay bende var o sıkıntı hamile kaldığımdan bu yana bir de kaşınıyordu ben bir şampuan aldım kesinlikle çok etkili şuan hiç kalmadı diyebilirim biraz fiyatı yüksek ama 7 aydır kullanıyorum hala bitmedi
Esra_4774 Mutlumomm Bendede oldu bende o şampuanı kullanıyorum hala aynı geçmiyor ve kaşıntıda oluyor hasaslaştı cildim ondan olabilir mi acaba 😕
Mutlumomm Derin-derya09 Ayy evet kaşıntı bende de oluyor işte yani sanarsın kafama bit düştü ne yapacağımı da bilmiyorum 😅
Derin-derya09 Mutlumomm kazı kazı kanıyor bir yerden sonra. İsterseniz cildiye doktoruna da gidin ama bu dediğim şampuan kesin çözüm çünkü ben herseyi denedim şuan çok rahatım. Yattığım yastiklara, kiyafetlerime, koltuklara hep dökülüyordu.
Mutlumomm Derin-derya09 Evet artık kepekten hariç saç derim bile kavlamaya başladı saçlarım bir de siyah olunca çok belli oluyor 😂
myangelson Mutlumomm Vichy dercos un sampuani var kepek için baya faydalıydı eşim de saç dökülmesi için olanını kullanmıştı bir ara normal şampuanlara göre biraz daha pahalı ama faydası oluyor bir bak istersen
myangelson Mutlumomm ne kadar olmuş bayadır almıyoruz 1 1 buçuk sene önce falan alıyorduk sanırım o zamanlar bile normal şampuanlar atıyorum 50-60 tlyse o 240 falandı 😂😂 şimdi ne kadardır tahmin edemiyorum 😂
myangelson Mutlumomm şimdi ne normal ki geçen bioblas aldım bende 130 TL 🥲 geçen yıl 45 TL ye almıştım 😅
Mutlumomm myangelson Bende bioxin kullanıyorum 200 tl ye alıyordum şimdi 399 olmuş heryerde farklı fiyat
myangelson Mutlumomm oh maşallah ben kullanmadım onu hiç bioblasta da yağlı saçlar için olanı var onu kullanıyorum bir o iyi gelmişti bana