Aishvet7 hiç korkmayın ilk sezeryanım epidural ile oldu zaten sizinle bebek gibi ilgileniyorlar bütün korkularınız gidiyor kolumdan açılan damar yolu daha çok canımı acıttı dayanılamayacak kadar degil anlık 🥰🥰şimdi 31 haftalıgız yine epidural istiyorum sağlıklı kolay doğumlarımız olsun birde bu acı olayı kişiye göre degişiyor çok düşünüp bebişi strese sokmayın 🥰