Sudee9 Kızlar ben ssvd planlıyorum doktorum sancım vs gelmediği için haftaya nöbette çağırıp doğumu başlatmak için adım atacağımızi söyledi bu şekilde ssvd yapıp olumlu sonuç alan var mı lütfen biraz bilgi yardiiim çok istiyorum bennn
1prensanne Sudee9 benim doktorumda ssvd destekliyor ve sancısı gelmeyince suni sancı veriyo bu zamana kadarsa bi sıkıntı olmamış zaten doktor kontrollü ilerler inşallah kendi sancınızla girersiniz bende kendi sancımı bekliyorum bakalım 39+2 yim
Denbia Doğumu nasıl başlatmayı düşünüyor suni sancı ile mi??? Eğer öyleyse zamanını beklemek istediğini söyle risk yokken riske sokmasın seni ve bebeğini