Merhaba kızlar, 35+2 olduk nstde sancılarım çıkıyor en son 34+3te sancım çıktı serum verildi ve bebek kanalda falan demedi doktorum ama sanki bugün karnım biraz aşağıda görüntü olarak bi de biraz hareket azlığı var gibi ama bilemedim tecrübelerinizi yazarsanız sevinirim ilk gebeliğim bilmiyorum pek o yüzden ☺️😇