26+3 olduk bu sabah şeker testine girdim hiç korkulacak bir şey yok abartıldığı gibi bir şey değilmiş yani en azından bende yan etki yapmadı. Aç karnına sabah erkenden gidiyorsunuz önce açlık şekeriniz ölçülüyor benim 80 çıktı. 75mg çilek aromalı glikoz içtim .. 1.saat sonra ikinci kan alımı yapılıyor 111 ve son olarak üçüncü kan alımı gerçekleşiyor o da 97 çıktı.