Arkadaşlar şimdi kontrolümüz vardı ve 19+1 deyiz. Bebek kilosu 267 gr ve 18+6 ile uyumlu dedi. Başka bir yorumda da bulunmadı. O an akıl tutulması yaşadım resmen ve soramadım. Siz ne düşünüyorsunuz? Ve de ben yurtdısında yaşıyorum. Gelişim anlamında buradaki standartlara göre ortalamanın bir tık altındayız.
Biliyorum bu durumu etkileyen bir çok faktör var yapı, boy gibi ama yine de standart yapıda bir Türk bayanıyım yani 😅 O yüzden az çok yorumlarınızı ve sizin bebişlerinizin bu haftalardaki kilosunu merak ediyorum🙏