Kızlar reglim 4 gün geciktiğinde erken gebelik testi yaptım. Belirgin bir şekilde çift çizgi çıktı. Diğer gün doktora gittim. Ultrasonda gözüküyor evet dedi tahliller istedi. Haftaya geldiğinizde kalp atışını duyabilirsiniz dedi. Ama beta hcg ye bakmamış. Aynı durumu yaşayan oldumu?