Tinii_minii_mom 28. Haftamda böbrek buyumem 3. Evreydi o zaman stent takıldı antibiyotik başlandı 2 kutu antibiyotik bitirdim zaten ondan dolayı sonra da şu saçma çıkan iki üç hastalık birleşimi salgına yakalandım KBB de ordan 2 kutu antibiyotik yazdi ateşim dusmuyordu en son kadın dogumcu da iğne yazdı ,bütün bunları kullandım acaba enfeksiyondan dolayı mı böyle oldu diye sordum ona da net cevap verilmedi ? Sizin herhangi bir nedene bağlı mi küçük kalmasi? Bana sorduğum sorulara net cevap verilmedi sadece plasentada akım iyi tansiyon,sigara yok ,besleniyorum dikkat ediyorum diyince de bebek minyondur o zaman denildi hiç öyle sıkı takip yapalım erken doğuma alırız demedi size 3 hafta demislerse benimki de 3 hafta geridedir o zaman hemen hemen fark aynı gün farklariyla