Masallinaaa ben 4 aylıkken dinledim onuda ebe dinletti doktor hiç dinletmedi sordum neden diye bebeğe zararlı o kalp atışını dinlemek için çocuğa bi kıvılcım gibi biseymi ne gonderiliyo balyoz gibi bişey yani bı etki yapılıyo da duyuluyo gibi bişey ve sürekli dinlemek zararlı dedi bende dinlemiyom daha sağlıklı olsun bana yeter zaten