umrumdadegil kellebeek düzenli bir sancı var doğum sancısı kadar değil ama doktor ne yapar bilmiyorum bekletmek isterse serum verebilir bi yorum yaptı mı doktor
umrumdadegil kellebeek belli canım çıkmış vardır ağrın serum verirse rahatlarsıns haftan doğum haftasından küçük diye serum falan yapar diye düşünüyorum