Eda-06 20 haftalık gebeyim ilk gebeliğim suana kadar hiç hareket hissetmedim gecen hafta doktora gittim bebeğim sağlıklıymış . Endiselenmelimiyim acaba tecrübeli olanlar bılgılendirir mi ?
__Asya01__ Eda-06 bende 20 haftadayim bebeyim17 haftaaindan hareket ediyor))Amma 24 haftasina kadar haraket etmemesi normal merak etme cinsiyyeti ne peki?)
Eda-06 __Asya01__ ya ara ara karnım kasılıyordu böyle patlayacakmış gibi hissediyordum bulantım vardı bir kaç gündür hiç bisey hissetmiyorum ve bulantım kalmadı korkmaya başladım anlamadım
__Asya01__ Eda-06 korma canim bisiy olmaz Cikolota ye git uzan Sirt ustu ve ya solana uzan o zaman hiss ede bilirsin insAllah))Eyer doktor bisey yok dedise korma normal simdi hiss etmezsen 24 haftanda hiss edersinn)))
Elff0 Eda-06 27 haftayım hala pek hissetmiyorum 😂arada bir çok minnak bi hareket oda çok nadir ama bebekte sağlıklıymış anlamadım daha doğuracam ne zaman hissetceksem
Elff0 Eda-06 her bebek bir olmuyor benimki hep bildim bileli uyuyo kız cinsiyetide olsun sağlıklı olsunda hareket önemli değil ☺️