Merhaba arkadaşlar. Üniversite hastanesinde tüp bebek tedavisine başladım. Kendim çok araştırdım ve derli toplu cevap bulamadığım için belki birinin işine yarar diye yazmak istedim.
Pcoluyum.
3 yıllık evliyim eşimde sorun yok ve 2 iğneli aşılamam var. Bu yüzden sürecim raporlu olarak başladı. Bu şartları sağlayınca rapor çıkıyor. İlk önce adetin 2. Günü kontrole gittim ve adetim bitince histeroskopi yapıldı. 6000 ödedik. Sonrasında bir sonraki adetinde gel başlayacağız dediler. Gonal-f 450 ve duphastona başladım. 4 kutu ilaç raporlu gonalf, duphaston ve ovitrelle 10,5 bin tuttu. 3 gün aralıklarla kontrole gittim. İstenilen olgunluğa gelince 36 saat öncesinde çatlatma iğnesi yapıldı ve 36. Saatte toplamaya girdim. 20 bin ödedik opu işlemine. Dün 12 yumurtam toplandı. Ama pcolu olduğum ve daha önce aşılamada ohss geçirdiğim için embriyolar dondurulacakmış. Transferi 2 adet sonrası rahmim istenilen şekildeyse yapacaklarmış. Onlara ne kadar ödeme yaparım ve sonraki ilaçlar ne kadar tutar bilmiyorum.
Şuan totalde 36,5 bin falan ilaçlar ve hastane tuttu. Sanırım transfer ve dondurma için de hemşirenin dediği kadarıyla 10-15 bin öderiz.
Umarım kafasında soru işareti olanlara yardımcı olur 🥰❤️