Damlacaa Anladım dediğim gibi perinatoloji görür mutlaka. Öldüm öldüm dirildim ya benim doktor biraz manyak mikrosefalinden suphelendi 28. haftamda. Perinatoloji’ye yönlendirdi beyin içi yapıları nasıl diye. Benim yavrumun kafa yapısı 3 hafta geride, baş çevresi 1 hafta geride çıktı. Bizde İstanbula kanuniye gittik. Beyin içi yapıları, bebeğin plasentası, sıvısı vs herseyi normaldi. Sonra kendi doktoruma gittim, takip edeceğiz dedi iki hafta sonra beni çağırdı normal çıktı. Ama şöyle oldu “ilk baktığında bebek makat pozisyonunda, o yüzden 1 hafta geri çıkabilir normal ama sizinki 3 hafta geride. Mikrosefali olabilir dedi direk.” Biz perinatolojiye gittiğimizde oradaki doktorlar makat pozisyonu ile ilgili bisey demedi, bende sormayı unuttum. Onlar bebeğin minyon olabileceğini düşündüler. Neyse bu forumda bi tane kadınla konuştum, kontrole gitmeden önce. Benim başıma gelen kadının başına gelmiş, bana şunu dedi bebek kendi pozisyonunu alınca kendi haftasını yakalıyor, sizinkide bence öyle dedi. Ve dediği gibi çıktı. Sonra işte değerleri normal çıktı, kendi de şaşırdı. Bazen herseyi bilmiyorlar aşırı derecede korktum. Yarın 34 hafta oluyoruz ama bazen sancim oluyor, takip ediyorum ağrılarımı, sancılarımı, çocuğun hareketlerini. Ne olacağı belli olmuyor. Senin yerinde olsam hemen giderdim, pazartesiyi beklemezdim. Ben gaz sancısı şikayetiyle devlet acile gittim (normalde özel takipliyim) megerse kendi sancımmış hemen kendi doktoruma gitmem gerektiğini söylediler. Doğuma dönebilir diye. Gece gittim sabah 6 da taburcu ettiler beni. Senin riskin var madem şimdi gidebiliyorsan git lütfen. Sana da çok geçmiş olsun…