deletedmom01 Minemine benim 17.haftada 130,gramdi dr ne cok kiloli nede zayıf suan iyi dedi ama bana cook az geldi . Suan 19+3,teyiz detayliya nezaman girersem ozaman yine bilgi alirim😊
Zynpogz Seninki benimkine gore iyi canim ben 18+4 haftda 240 gram demisti doktor benim kizim simdiden fizigini koruyo demekki 😂😂
gulcins Ay Benimde 16 da 140 tı kaç olmuştur acaba gerçekten çok merak ettim boyu da 13 cm di sizlerin boyu ne kadar Peki şuanda ben 18+5 im
Benvebebgim Kızlar ben 12 haftlk gttm 140 gr 14 cm demsti smd 14+1 haftlgm 140 gram 14 cm yne szce nasl neden hc almams yada iyimi
deletedmom01 Benvebebgim benim 17.haftada 130,gramdi senin gayet iyi benimki biraz zayif gibi. 19.,haftaanin sonuna gldk suan blmym tabiki