Enginnmusab25
İnşallah sağlıklı bir gebelik geçirir ve bebeğini sağ salim kucağına alırsın. Allah yardımcın olsun. Ben ilk gebeligimde o kadar olumsuz seyler duydum ki doğurup kucağıma alana kadar tam sevincimi yaşayamadım. Her an kaybedecek, kötü haber alacak gibi hissettim. Oysa anı yaşamak gerekiyor. Önceden öyle oldu diye yine öyle olmak zorunda değil. O zaman üzüldün bitti ama şimdi sevinme vakti, dua ve şükür vakti💞