Sevvalkizilkayaa Hanımlar çok yorum okudum en ufak bi yanlış hatada felç kalanı bile olmuş spinal de. sezeryanda genel anestezi istiyorum bu tercih banamı kalmış
Der_yaM Sevvalkizilkayaa ben spinal olmuştum çokta memnun kaldım ameliyat sonrası bol su ve kahve içmiştm şimdi tekrar hamileyim allahin izniyle yine spinal olcm
Mutlumomm Sevvalkizilkayaa İğne yapılırken kımıldamaman gerek tabi kımıldanılırsa yanlış hatalara sebebiyet verebilir
Mutlumomm Sevvalkizilkayaa İnsanlar işte böyle konuşup karşıdaki kişiyi kolaylıkla korkutabilir acaba benim de başıma böyle şeyler gelebilir mi diye ama sen kötü konuşmalara kulağını kapatacaksın canım tavsiyem Allahın izniyle hiç bir sorun olmadan kucağına alacaksın bebeğini insanların ne dediği önemli değil 🤷♂️
Ebrar_65 Ben genel yaptım doğumumu İlk doğumda bundan spinal olmayı düşünüyorum Eğer o korkudan ölmezsem🤭
ElifKarata _Daydreamer_89 ay bende ilkte spinal oldum belimde ağrı kaldı iğneden diye smdi genel istiyorum 🤣🤣 genelin ne gibi zorluğu var canm
ElifKarata Yazmelegi_ bende genel olmak istiyorum bu sefer ya ne farkı var spinalden komple uyumak dışında yan etkisi yada zorluğu var mı. Kaç saate kendine geliyorsun
Yazmelegi_ ElifKarata ben 1 saatte kendime geldim uyandığım da ağrım yoktu 6 saat sonra yemek yiyip kalktım bir sıkıntı da olmadı