Eminetolga5559 Kızlar evlilik yoldönümümüz 1. Yılımızı kutlıycaz tesettürlüyüm fakat ne giyeceğimi bilmiyorum lütfen yardımcı olur musunuz bide kış soğuklar var çok şık giyinmek istiyorum ama ne giyebilirim lütfen önerirmisiniz 2 gün var önümde
gizem-cbn Eminetolga5559 evde mi kutlayacaksınız? Giyimden kastın gecelik değildir heralde 😂 gecesine düşünüyosan diye dedim de. Bence kırmızı bordo tonlu bi elbise şık olur ya da gömlek pantolon vs giyimine bağlı