SevdaTacoluBakr Yaa bende az önce 2 odanin camlarini sildim. Dogum 25 ocakta ama bizimki sabirsiz her an hersey olabilir diye tetikteyim bende. Halılari da verdim cuma gunu gelecekler insallah o zamana kadar durur insallah. Aman kız yoksa kaynanamın taraf gelir didik didik inceler her yeri rezil olmayalim mazaallah