eecceeemmmm Tüp bebek yaptırıp keseyi kaçıncı haftada gördünüz? 3 ocakta transferim oldu 10. Günde Beta HCG 650 çıktı. Doktorum 2 hafta sonra kadın doğuma gidebilirsin dedi, cuma günü randevum var keseyi görebilir miyim?
Glsnerbss eecceeemmmm 5+2 iken karnımdan görülmedi vajinal ultrasonla görmüştük kalp atışınıda 6+4 te duyduk şükürler olsun 🙏😇
19931994 eecceeemmmm bende tüp bebekte doktorun dediği gibi 2 hafta sonra gittim hem keseyi hem kalp atışını gördük 🌸 hayırlı olsun canım seninde 🌸