KuzeyinAnnesi10 Deletedmom_92 bunu değil de mavisini kullanıyorum normalde. Hamilelikte 2 defa kullanmaya mevbur kaldım normalde tavsiye edilmiyor
Evhamlikurabiyeanne 2.trimesterı bekliyorum astim icin doktora gideceğim oncesinde ipralev fixhaler ve onceair kullanıyordum cok sıkısınca da nebül olarak da ventolin siz göğüs hastaliklarina mi gittiniz o verdi ilaclarinizi degil mi ?
Deletedmom_92 Evhamlikurabiyeanne astım bölümüne gittim bi türlü rahatlayamadım foterol b başladılar ama çekiniyorum kullanmaya
Evhamlikurabiyeanne Deletedmom_92 astim doktoru verdiyse korkmayin kullanin düzensiz nefes almak ya da tam manasiyla alamamak sizin icin bebek icin daha zararli aksatmayin bence
Deletedmom_92 Evhamlikurabiyeanne annelik duygusu olsa gerek içim hiç rahat değil kullanmak için nefes almamak daha kötü onuda biliyorum ama korkuyorumda çok arada kaldım🥹