amayinedeiyiilerledim 1aitaj yavaş yavaş yan yatmaya kendinizi alıştırın. Çünkü ilerleyen haftalarda sıkıntı olacak ve bunu sizde hissedeceksiniz. Ben bacağımın arasına yastık koyarak uyuyorum, yüz üstü yatmayı o şekilde bıraktım.
SeymaSimsek 1aitaj 6 aya kadar karnım aşırı büyümediği için sağ sola yatsam da sabah kendimi yüz üstü buluyordum. Doktorum sen nasıl rahat ediyorsan öyle yat zaten bir noktadan sonra istesen de yatamayacaksın demişti. Dediği gibi de oldu. Ama alışkanlık haline getirmek gerekiyor yavaş yavaş.
gizem-cbn 1aitaj 6. Aya kadar bende yüz üste yattım sonrasınds mecbur sol sağ yatıyosun sırt üstü asla yatılmıyor bebek ağır geliyor ağrı oluyor
Haticeburak06 1aitaj yatmasan daha iyi genelde sol tarafı öneriyorlar sağa yatıncada yeri daralıp sıkışıyormuş bebek yüzüstü yatmakta insanın kendisine zararlı zaten kalp sorunlarına yol açıyor ve bel ağrısı yapıyor ben o yüzden hep sola yatıyorum