ayse__ Hastane çıkışı aldım 2 tane biri alt üst takım diğeri de tulum şeklinde Sorum şu ki hastanede ilk tutumlu takımı giymesini istiyorum kullanış olarak sizce bir sıkıntı olur mu hangisi daha iyidir anneler fikirlerinizi merak ediyorum