Nurgr1 Arkadaşlar ben çalışamaz raporu alacağım şuan 29+5 haftalıktayım çalışamaz raporunu tam 32 de almama gerek yok değil mi çalışabilir alacak olsaydım tam 32 de almam gerekiyordu. Emin olmam lazım lütfen yardımcı olun kızlar🙏🙏
Tgbayksn Nurgr1 ben de geçen hafta aldım 32 tam pazartesi doluyordu gidemedim. Perşembe günü 33+3te gittim ama raporumu tam 32 olarak başlattılar sanki o gün gitmişim gibi.
Fatma05- Nurgr1 Nurgr1 evet 32 ye girmis olman lazim. Hatta ben almadan önce gitcem belki doktorun cihazında gün olarak ileri ya da geri olabilir diye önden gidicem tam olarak günümü sorcam hangi gün geliyim diye 😂
ikitosbikannesi_ Nurgr1 32 de alıyorsun yani devlet doğumu 40 hafta hesaplıyor 8 hafta öncesine veriyor en erken . Eğer 32 çalışacağım dersen çalışabilir raporu (ki oda 37 ye kadar çalıştırıyor) , çalışmıycam dersen çalışamaz raporu alıyorsun.
Fatma05- Tam 32 haftalikken alınıyormuş. Yani 32+1 olur 32 ye girmiş olman lazim bende 29 haftaligim en son gittigimde sordum doktora tam 32 haftayken gel dedi
Leylaas Tgbayksn o gunden mi basladi yani sizin rapor nasil oldu sonraya aktarabildiniz mi o 1 hafta 3 gunu
Fatma05- Nurgr1 Ayin 31 ine randevu aldim emin olmak icin gidicem. 32. Haftama subatin 13 ünde giriyorum. Benim hesabimla ayniysa ona gore randevuyu alcam ayın 13 üne