SemaKumtepe Yumurcak-1357 son 5💙 bizde Alp Tuğra koyucaz🤗 Yekta Alp,Metehan,Atahan,Göktuğ,Gökalp,Göktürk,Ali Turab Bunlarda ilk düşündüğüm isimler arasındaydı öneririm👍
Gulayse0233 Ben de şurda durayim 🤗 babasına bıraktım ama hep kız bebek postu görüyorum. Belki güzel fikirler gelir 🤗😇🤗
Yumurcak-1357 Gulayse0233 insallah canim aslinda aklimizda var ama ben cinar ismini istiyorum esim ege diyor🙄 bakalım baska ne isimler gelicek kac haftalik gebesiniz
Kamelya Yumurcak-1357 çınar ege koyun sizde ikinizinde istediği olmuş olur tabi iki isim isterseniz ☺
Gulayse0233 Yumurcak-1357 yolu anca yarıladık biz canım. 24+1 olduk . Sizin bebiş ne kadar? Eşim hergün bir fikirle geliyor bugünlerde 😅 ne izlese bunu mu koysak diyor. 😅😅 ilk Gece düşündük. Tek başına güçsüz geldi. Gece Alp, Alparslan fikirlerimiz arasında degistirmezse babamız. Ben kararsız biriyim 🙈 ilk bebiş de babaya attım topu.
Onukkssevde12 Kamelya gizemmmm35 bende ıkı hafta da bir idrarda proteıne baktırıyorum Allah’a şükür bir şey çıkmıyor ödemim falan da yok doktorum bır haftalık tansiyon takıbı ıstedı yine perşembe günü gıdıcem bakalım ne dıycek
tugbaozdemirkan41 Ben ömer ismini cok seviyorum. Basina da vefat eden babamin adini koyucam. Erol ömer olacak nasipse insallah 💓
misiszachk Eskiden hep “bir gün oğlum olursa adını Özgür koymak istiyorum “ dememe rağmen şuan bir türlü ısınamıyorum bu isme 😕 cinsiyetimiz belli değil ama başka da hiç hoşuma giden erkek ismi yok
ozgeya Yumurcak-1357 Sarper Gökdeniz Göktuğ Arden Uras Çağan Arden Doruk Toprak Deniz Ediz Çağdaş Arın Gönenç Uygar Benim oğlumun adı da Doruk Ata💙
Elifyakar Musab... Lütfen hikayesini YouTube den izleyin eminim içiniz ısınacak.. Musab bin umeyr hayalhanem sohbetini dinleyin 18 dakika 😊
glshmmyy Yumurcak-1357 biz eşimle en başta anlaşma yapmıştık erkek olursa eşim kız olursa ben koyacaktım ismini, bebeğimiz erkek ve ismi inşallah Alpaslan Ali olacak🙏🏻💙