Rozalii-67 Hemen hemen her bebek bunu yaşıyor, süte bağlı. Yeterli süt emiyorsa sorun yok ama bebeklerin bazen gücü yetmiyor emerken yada süt gelmiyor. Yada memeden süt geliyordur diye düşünüyoruz. Yine bir arkadaşımında başına geldi. Çocuk memeyi hemen tuttu ama başta sütün geldiğini düşünmüşler sonra şüpheye düşmüş. hemşireye sormuş, sütüm yeteri kadar gelmiyor galiba diye. Hemşire geliyor merak etme etmiş, başlarda öyle çok akmaz normal demiş. Ama arkadaşımda nerdeyse gelmeyecek şekilde akıyormuş, sağma makinesi aldılar da öyle anladılar. Şimdi sütü bol emziriyor. Ama cocuk neticede sarilik oldu ve hastanede yatti. Bide sarı tülbent serdiler. 😃 Benim çevremde sarılık olmayan bebek yok, o yüzden ben sarılık olur diye korkmuyorum ama ilerlememesi için daha çok dikkat edeceğim.