Bugün gittim kendisine saat 2 de randevum vardı başiskele den gittim yol trafikten dolayı çok uzun sürdü 10 dakika geç kaldım randevuma sekreter almayabilir bekleyin dedi yarım saat bekletti sonra aybala hanım bakmayacağım dedi bidaha mı töbe gitmem önümüz bayram 9 gün tatil 30 haftalığım emboli hastasıyım ama maalesef hanımefendi uzaktan geldiğimi bildiği halde bakmadı gitmek isteyenleri bilgilendirmek istedim