ygmrcglyncn Kızlar 28+3 haftalık hamileyim ve ara ara sol göğsüme iğne batması ya da bıçak saplanması gibi ani bir ağrı girip geçiyor siz böyle bi durum yaşadınız mı ?Kontrole gidince doktorumla da görüşeceğim.
Zeliha66 ygmrcglyncn benimde oluyo son bi haftadır 28haftalıgım normal galiba gögüsler kendini hazırlıyo damarlarımsa belirginlermiş baya
Burcin-13 Aynıı postu açtık bende sağ göğüste yaşamaya başladım 37+5 iz böyle anlık göğüs ucuna doğru iğne batması çok rahatsı edixi saniyelikte olsa