Kızlarrr Merhaba 2. Hamilieliğim 17+6 olduk çok şükür her şey yolunda cinsiyeti öğrendik hareketleri hissediyorum bi ismine karar veremiyoruz ilk bebeğim erkekti Yiğit Mirza koymuştuk adını kaybetik mallesef şu an bebeğim kız Menesa ismini duymuştum Hz Yusufun kızı babasını kaybettikten sonra doğmuş bebeği acılarımı unutturan anlamına geliyor bizim ne çok acımız oldu bebeğimizin kaybından sonra Menesa bize acılarımızı unutturucak fakat sadece bir ismi olsun istemiyoruz yanına ne yakışır fikirleriniz var mi?
Menesa ismini ben koyuyorum diye ikinci ismi eşime bıraktım o koysun istiyorum ama önerilere de açığız
Eşim Menesa Nur, Menesa Sena, Aslı Menesa olarak söylüyor en çok Sena’yı yakıştırdım ama bilemiyorum yada kılasik olsun Zeynep, Aişe gibi mi olsun ilerde hangisini kullanmak isterse diye isim uyumuna bakmasak mi😂