elifbarcin65 Selam kızlar 39 haftalık gebeyim sabah doktora gittim suyu biraz az denildi sonra yatış için bir doktoru aradılar oda cmts birdaha gelin dedi sık takip edilsin diye var mı bu durumu yaşayan Gebelik bu arada
eso14 elifbarcin65 ml olarak bilmiyorum ama benim kuzenime de aynı şeyi söylediler onun haftası daha küçüktü bu arada. ( 36 haftalık) sezeryan günü verip bebeği öyle almışlardı. Normal doğum asla olmaz dediler
elifbarcin65 eso14 canm benim 1. Bebekte de suyum yoktu 40 haftaya kadar bekledim en son kontrole gidince direk doğuma aldılar Kuru kuru oldu 0 suyla zor oldu ama normal tabi Büyük ihtimalle buda öyle olacak cmtsi kontrele gidicem kesin doğumu başlatırlar