Arkadaşalar geçen gün yüzüme yağ sıçradı ve bir kaç yer yandı eczaneden silverdin falan aldım ama ben yine doktora gitmek istiyorum iz kalır diye korkuyorum devlette yer bulmak çok zor zaten geç olmadan özelde doktor önerisi olan var mı acaba yardımcı olabilir misiniz