Esrackc
Aynı şekilde tamamlayıcı ile doğum yaptım
Doktorun her kontrolünde bir muayene hakkı düşüyor bir muayene 10 gün içinde kontrole gidersen ücretsizdi.
Ben son 4 muayenede ücretli gittim ancak sigorta olduğu için indirim oluyor tam ücret ödemiyorsunuz