Elifdddd Hanımlar kahvaltı sonrası böyle kalp çarpıntım oluyor neden acaba sadece sabah kahvaltısında
AnneBi Elifdddd ya bende de oluyo son bi haftadır 34+4teyim. Kime sorsam organlar sıkıştığı için çok normal dedi, haftaya doktor randevum var orada da sorcam bakalım 🤔
Sysedayilmaz Elifdddd merhaba benimde kahvaltıdan sonra baygınlık hissi çarpıntı geliyo neden oluyormuş öğrendiniz mi
Ecekaplan Elifdddd Aaa aynısı bende de var nefes alamıyor gibi oluyorum iki üç saat suruyo 35+1 im bende
Elifdddd AnneBi benımde haftaya var canım valla anlamadım özellikle kahvaltı sonrası neyseki az kaldı dayanıcaz sıkıntı olmasında☺️🙏🏻
AnneBi Elifdddd bi de herkes soluna yat diyo ama bazen çarpıntım artıyo sağımda daha rahat ediyorum. Onu da sorcam ins bi sıkıntı yaratmıyodur 🤷🏻♀️ artık sonlardayız biraz zorlaştı hayat 😬
Klbk16 Şeker bi anda çıktığı için çarpıntı halsizlik yorgunluk oluyor öyle dediler birde kansızlıkta çarpıntı yapıyormuş
Nursaka Son haftalarda şeker yükseliyor. Bende 35 haftalığım aynı şeyleri yaşıyorum. Resmen bütün enerjimi alıyor çarpıntı bazen ellerimde ayaklarımda aşırı sıcaklık gibi