BetulMom Aslında şimdiye kadar yapmış olmanız lazımdı, neden beklediniz acaba ? Yıkamadan giydirilmez, bir sürü insan dokunuyor ona size gelene kadar, bebekler mikroplara karşı çok savunmasız oluyor o yüzden yıkamak ve ütülemek şart. Akıntının gelmesi doğuma az kaldığını işaret eder ama hemen doğum gerçekleşmeyebilir eğer sancı yoksa. En kısa ayarda da olsa yıkayıp ütüyle kurutmak mümkün. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin, darısı bizlere 🙏