Busrayasin
Canım kişiden kişiye değişir düşünce farkı, tercih meselesi yani. Bizim gebe olarak doktorda aradığımız özellikler güleryüzlü olaması, seni anladığını hissettirmesi, açıklayıcı davranması ve tabiki tecrübe. İster kadın olsun ister erkek bunu tercih etmek sana bağlı. Ben hemcinsimi tercih ettim mesela 🤷♀️