cokbilmismom Ben filiz hanımdan çok memnundum ama ebeden hiç memnun kalmadım, benimki plansız ilerledi canım. Suyum geliyordu azar azar kontrole diye gittim ve acilen doğuma alındım yani mesai saati dışıydı. Ebe tuhaftı, bir kaç arkadaşım da aynı hastanede doğum yaptı onlar da ebe için aynı şeyi söylüyorlar. Alttan muayane etti ilk tecrübem haliyle kendimi kastım, hemen normal doğurmazsın dedi suni verecekti istemedim. Oysa ki bana açıklığımı söylese, canım deneyelim bir kaç saat çok zorlanırsan yine sezeryana alırız vs gibi motive etse beni suni alırdım. Filiz hanımdan her zaman ilgi on numaraydı, ama doğum anımda hastanede bekliyordu beni keşke muayenemi o yapsaydı. Kural mı böyle bilmiyorum tabi. Ameliyat ortamı dediğim gibi mesai saatleri dışındaydım ben o yüzden hemen alındım yani doktoru çok sevdim ama bidaha uzmanlar da yapar mısın diye sorsan ebe yüzünden yapmam 🙈 Tabi kendini şartlama, belki sana aynı ebe denk gelmez, yada sana güzel davranılır. Ama şehir hastanesine de şans verebilirmişim dedim doğumdan sonra. Ben 1 gece kaldım, filiz hanım istersen 1 gece daha kalabilirsiniz dedi ama kendimi iyi hissettiğim için çıktım hastaneden. Doğum sonrası hemşireler galan da çok ilgiliydi, dogumhane de ki yardımcı abla da çok iyiydi. Benim memnun kalmadığım ebe oldu, o bana destek olsaydı belkide normal yapacaktım.