NazifesEnayAkup 37 haftada baş gelişti hıçkırık larini altta hissediyordum. şimdi göğüs altında hissediyorum gerimi dönmüş 39 haftalık olduk.
eso14 NazifesEnayAkup bacım o haftalarda zor dönmesi alan yüzünden ama hiç bellide olmaz 😂 tekmelerini falan da aşağıda hissediyor musun? Yada göğüs altında bir baskı