Mucize_24 isimli yaptıracaksanız gerek yok bence zaten çabuk buyuyorlar diyorlar kuzenim hep ortak unisex al demişti bana ilk ayları sonrada kullanabilirsin dedi.penye battaniye de alırsınız bende öyle düşünüyorum 10 lu hastane çıkışı almayacağım 5 li alacağım birde penye battaniye onu hemşireye veririm,birde ikili 0-3 ay alırım bı kaç tanede tulum,ama 5 li olarakta alabilirsiniz isterseniz 1 tane hemşireye vermelik şimdi bende bilmiyorum aynı oluyorlar mi bazı bebekler kg doğduğundan oluyor dedikleriniz ama bazı bebeklerde Büyük geliyor riske atmak yerine böyle birşey yapabilirsiniz.Sahlikla alın kucağınıza 🤲