ulku_9797 Cuma günü beta hcg 329 çıktı kızlar dün gittim pazartesi 2518 çıktı ama doktor ultrason a falan sokmadı bu değerle sizce kese gözükmez mi? Başka doktora gidiyim mi? Biraz endişeliyim ve heyecanlı ne yapıcam bilmiyorum 🤦🏻♀️
momofmychildren ulku_9797 son adet tarihiniz nedir erkense ondan bakmamış olabilir ben 4 buçuk haftalikken vajinalden keseyi gördüm
sseda0 ulku_9797 beta 1500 olunca vajinal ultrasonda beta 3000 olunca karın ultrasonunda gözükür. 3000 olmadan genelde bakmaz doktorlar
gul-lale1 ulku_9797 son adet tarihine göre daha 4 haftalık. 1 2 hafta bekleyin derim ben. Bu arada da kan testiyle sağlıklı ilerlediyini izleyin
sseda0 ulku_9797 daha iyi o zamana kadar kesenin içi boş mu dolu mu o da belli olur. Hatta kalp atışını da duyabilirsin
_momandad ulku_9797 bence acele etme canım biraz zamanın geçmesi daha iyi.Sonra kese dolu mu boş mu onu anlamıyorlar o stres daha kötü 👍
ulku_9797 momofmychildren çok teşekkür ederim 1 tane düşüğüm olduğu için biraz endişeliyim o yüzden:(
gul-lale1 ulku_9797 bir az daha bekleyin ultrason için. Giderseniz çok erken olduğu için görünmeye bilir. İnsana dert oluyor. Bence bekleyin. Kendinizi ağır işlere vermeyin.
momofmychildren ulku_9797 ben de ilk öğrendim doktor kandan takip etti 1 hafta sonra gel keseye bakalım dedi gittim keseyi gördük 2 hafta sonra da kalp atışı için çağırdı hiç korkmayın 🙏
Beybitooo ulku_9797 bazı doktorlar garantiye alıyor benim doktorum kalp atışı için 8.haftada çağırdı aslında geç gitmen daha iyi şimdi göremezsen 1 hafta beklemek daha zor olacak
ulku_9797 Beybitooo kesinlikle öyle ama ilk düşüğümden sonra biraz tereddütlüyüm erkenden görmekte bi yandan iyi oluyor kendimi iyi hissedebilrdim 🤦🏻♀️ böyle düşünüyorum yani bilmiyorum