Dillloooo Poğaça yaptım şimdi soğuduktan sonra nasıl muhafaza edeceğim ya. Kuruyor ben nasıl yumuşak kalmasını sağlayacağım nerde muhafaza edeceyim
Gizemnur17 Dillloooo Fırından çıkardığında üzerine biraz ellerinle su serpele az ama çok değik sonra üzerne hafif bir örtü ört o sıcağıyla kalsın. Soğuğunca katılaşmaz kolay kolay
br2023 Dillloooo buzlukta saklayacaksan poşete koyup sakla dışarda sakliycksan eğer bir beze sar öyle sakla biz öyle yapıyoruz bayatlamaz kolay kolay
umrumdadegil Dillloooo poşete koyma poşette de kuruyor ağzı vakumlu saklama kabın varsa hava almayan onun içine koy
myangelson Dillloooo buzluğa atacaksan poşetle atabilirsin. Ama ben dışarıda tutacaksam saklama kabına koyuyorum poşette falan kuruyabiliyor