Hanımlar 2 yıllık evliyim 7 aya yakındır bebek düşünüyoruz açıkçası bu konularda pek bilgim yok ve sizlere başvurmak sormak deneyimlerinizden yararlanmak istedim ilk belirtileriniz neler di ne zaman başladı belirtileriniz neler yapmalıyım nasıl kolay şekilde hamile kalırım bunların cevabını merak ediyorum 😊🌸