Kızlar selammm, sancım var diye doktoruma gittim sancı çıkmadı ama alttan muayenede rahim çok yumuşamış açılman her an olabilir dedi doktorum. Nidicard verdi en azından 36yı dolduralım dedi. Daha önce yumuşama yaşayıp açılmanız ne zaman oldu başına gelen var mı 😬