1Gunes ben 22 yaşımda ilk bebeğimi doğurdum, şimdi ikinci doğmak üzere 25 yaşındayım. İnanın hamilelik bile farkediyor seneden seneye. Benim amacım hem yaş farkları az olsun hem de beraber büyütüp iş ve eğitim hayatıma devam etmekti, hatta daha erken istiyorduk ama anca tuttu ikinci. Sizin de hem daha dinç bir şekilde büyütmek, hem de iş planlarınız varsa yapın gitsin 😀 sonuçta 2 sene de ara verseniz, 5 sene de ara verseniz iki çocuk iki çocuktur. Ki büyüdükçe biri okula giderken biri bebek oluyor, o da zorlar insanı.