7 hafta 4 gün olduk bugün muayenede kalp atışlarının çok yavaşladığını gelişiminin de durduğunu söyledi doktor. 6 haftada kalmış gelişimi. Kalp atışları da bir kaç güne durur dedi. Benzer durumu yaşayan oldu mu ? Buna rağmen yine de sağlıklı doğum yapan var mıdır?