Nurhan_Ergn canim hica bi ablam var sohbet veriyo dersler felan veriyo dun aksam o dedi bana da. Bu meryem ana otu degil Fatıma anamizin eli olsugunu söyledi. Nasilyalildigini da anlatti soyle, senin sancin basladiginda evde kalan birisi anne ablan artik kimse bilemem evde kalan birisi genisce bi kaba suya koyum fatima anamizin elini de icine koycak. Koyduktan sonra tam acilana kadar yasin okuncakmis sürekli. O acildikca annenin de acilmasi oluyomus. Bu arada bisi daha dedi anne benegi ilk emzirmeden once kullagina ezan okunursa bebek cok daha bereketli olurmus. Sol kullagina göbek adi, sag kullagina kendi adi okunurmus. Ben farima anamizin eli nin nasil yalildigini felan az cok biliyodum ama diger dediklerimi cok fazla bilmiyodum gormedim de kimsede saolsun dun aksam iyi bi aydinlatti beni ☺️☺️