Esrashshshssh Kızlar 6 hastalığım sadece göğüslerinm ağrıyor başka birsey yok acaba bu bebekle ilgili birsey mi
melekdgdln Esrashshshssh benim son adet tarihim 16 aralık kac haftalık bilmiyorum ama benim de sadece gogus agrım var. Bugun ilk kez istifra ettim bide, sizin sat ne zamandı
Gul2808 Esrashshshssh 8 Aralık son adet tarihim son adete göre 6+5 günluk olmam gerek ama geçen cuma gittim 5 haftalik göründü kese değerim 3500 lerdeydi. Süpriz bir bebek öldü korunurken hamile kalmışım. Daha yeni yeni göğüs ağrım başladı bazen gün içinde de bulantı oluyor . Bulantı olması inan çok çok iyi 😂
Nuur2124 Esrashshshssh benim hissetmedigim bir an yok canım sağ tarafımdaki agriyi hissediyorum çoğunlukla.bacaklarim kasiliyor.İnfulenzaya yakalandım ve bulantım oldu sonrasinda iştahım kapandı 🤦🏼♀️bir odadan bir odaya gecesiye yoruluyorum 🤦🏼♀️biraz bunaldım sürekli uyumaktan yatmaktan🌸
Judy-13nj Gul2808 aa bende de aynı canım, 9 Aralık sat ben de cuma gitmiştim 19 ocakta kese göründü karından baktı, ama bebişi göremedik, ultrasona göre 5 haftalıktı bende de
Nskan Şu an 8 haftalık hamileyim tek belirtim göğüs hassasiyeti ve büyümesi bunun dışında mide bulantısı tiksinme hassasiyet yok ve ben bu durumdan çok memnunum 😅 kalp atışı da duyuldu gayet sağlıklı her kadın aynı belirtileri yaşamak zorunda değil ☺️
Gul2808 Judy-13nj evet bana da karından bakıldı bu cuma tekrar çağırdı tekrar gideceğim. Kesenin yeri güzel kese sağlıkli herşey yolunda şuanlik dedi. Süpriz bir gebelik oldu. Bnm kan pıhtılaşmam var adetim 6 gün geçince öğrendim ben çok korktuk ama şuan iyiyiz şukur
Yesilmavigs Ben 6 + 2 haftalik çok şanslısınız bende bulantı durmuo sürekli midem bulanıyor kasik ağrılarım çok fazla göğüslerime dokunamıyorum bile üstüne çok uyku halim var ne yapacam bilmiyorum
Judy-13nj Gul2808 çok şükür, hep iyi olun🙏🏻 ALLAH herkese bebeğini sağ-salim kucağına almayı nasib eylesin🙏🏻