Geçen ay sol tarafımda büyük bir yumurta olduğu için çatlatma ilaç vs kullanamadık.Doktor doğum kontrol hapı ve fitil falan verdi geçicek dedi.Eltimde de böyle olmuştu geçmişti.ilaç biteli 15 gün oldu hala adet olmadım çok korkuyorum.Doktorum bekle demişti 7 gün bekledim,bu gun yazdım yarın gel dedi,gideceğim yarın.Ama kötü bir şey olur diye o kadar korkuyorum ki