Mavisbonck canım seni çok iyi anlıyorum hastane de kalmak insanı mahvediyor. Ben dün yattım sabah çıktım. Bir gece de mahvoldum serum takılan kolum çok ağrıyor. Daha önce de beş gün yatmıştım delik deşik etmişlerdi. Ben de dün kontrole gittim doktor suyumun sınırın biraz altın da olduğunu söyledi nst de hafif sancı çıkınca yatırdı. Sancı durdurucu iğne yaptılar serum taktıklar. Sancı durdu sabah da çıkardı. 32. Haftadayım. Salı tekrar gidecem suyuna bakacak biraz daha azalırsa alırız sezeryanla dedi. Su iç dinlen dedi. Suyumu arttırmaya çalışacam bende