babyiscoming_ Kızlar reglimin 2. Günü maydanoz kaynatıp buharına oturdum ama çok bekleyemedim yani 15 dk falan. Reglim bitti çok yoğun akıntım var yapanlar böyle bişey yaşadı mı normal mi? Lütfen sadece bilenler yazsın
Linatkgl babyiscoming_ korktumak amaçlı değil niyetim ben yaptım ne yaziki enfeksiyon yaptı bende Hemde çok fena rahim şişti kaşıntı of kurtulana kadar
babyiscoming_ Donthappymom acaba söktürdü mü yoksa enfeksiyona mı yol açtı bilemedim bende ya umarım kötü bişey olmamıştır🥹
babyiscoming_ Donthappymom canım reglim bittiğnden beri belimde ve kasıklrımda sancılanma oluyor umarım iyi bişeydir. Bende herhangi bir sorun yok çok şükür pcos falan değilim 2 ay önce rahim filmi çekindim tüplermde açık çıktı ama 1.5 yıldır bebegim olmuyor eşimde de sorun yok. Sebepsiz olmuyor. Her duyduğmu deniyorum işte iyi gelir diye :)
babyiscoming_ Linatkgl kaşıntı, şişlik, kötü koku falan yok çok şükür sadece su gibi akıntı afedersiniz
Donthappymom babyiscoming_ benimde aynı çok az derece pco var doktor oda engel değil değil dedi ama yinede olmuyor sadece kimyasal oldu
Linatkgl babyiscoming_ inan ki bende bir hafta bir hafta 10 gün sonra başladı büyük pişman oldum yaptığım için sadece tavsiyem üşütme sakın
zey-nep11 Canım yanliş yapılmış. Adetın bıttıgı gun yıkarnırsın sutu ocaga alırsın ıcıne maydonozu oldugu gbı atarsın bırazda cok az karabiber snra kaynatmaya başlarsın snra senı yakmıcak sekılde uzerıne comelırsın dumanı o bolgene gider. Su filan değil sütle yapılır ve adet bıtınce yapılır. Buhar bıtene kdar oturursun
babyiscoming_ zey-nep11 ben bir yerde reglin ikinci günü yapılacak diye okumuştum süt yerine su ile de yapılabilir diyordu
Linatkgl babyiscoming_ olur inşşah bende 10 yıl sonra ilk çocuğuma hamileyim 10 gün sonra doğumum var inşalah darısı senin başına inşallah