Minikyavrum24 Kızlar hepinize günaydın şuan 5+5 haftalık hamileyim 1 hafta önce gidip kan verdim betam 1000 çıktı doktora gidicem ama bekliyorum sizce ne zaman gitsem hem kalp atışını duyarım hemde keseyi görürüm bana yardım edermisiniz
Selvink Minikyavrum24 merhaba ben bugün 5+3 te keseyi gördüm. Kalp atışı için 10 gün icinde gel dedi doktor. Betam 3-4 gün önce 1800lerdeydi. Sizin belki geç döllenme olabilir ama her türlü kese görünür bence. İkisini de aradan cıkarmak istiyorsanız 1 hafta sonra gidin derim🙏
melekdgdln Minikyavrum24 son adet tarihiniz ne zaman bende hamile oldugumu yeni öğrendim, degerimin 1000 in üstünde oldugunu soyledi bugun doktora gidicez
umrumdadegil Minikyavrum24 evet beklemek zor ama bu sefer görmeyince insan daha çok panik yapıyor en güzeli garantiye almak🤭😂
Minikyavrum24 melekdgdln ay hadi hayırlısi gidip geldikten sonra beni de bilgilendirir misin buradan bende ona göre gidiyim 🥰
Hcdg0806- Benim son adet tarihim 29 Kasım adetim iki hafta gecikince kan verdim beta 545 çıktı doktor da dört haftalık gebe olduğumu söyledi yani adet tarihinden iki hafta geride geliyor hangisini baz almam gerekiyor acaba ilk gebeliğim🥲
melekdgdln Minikyavrum24 gittim 4 bucuk haftalık kese cok güzel dedi. Vajinal muayene istemedim 2 hafta sonra tekrar gidicem :)
Minikyavrum24 melekdgdln ayyy şuan bende çok heyecanlandım 1 hafta sonra da ben gidicem bakalım 🤭 sen kan testi ne zaman vermistin kaç çıkmıştı